Home Publications Scholar Architect 2022 Specific, particularități și tendințe în educația universitară de arhitectură. Atelierul de proiectare

Specific, particularități și tendințe în educația universitară de arhitectură. Atelierul de proiectare

Author
Magdalena Stănculescu
Digital Object Identifier
https://doi.org/10.54508/9786066382472.01
Cite
Stănculescu, M. (2022). Specific, particularități și tendințe în educația universitară de arhitectură. Atelierul de proiectare. In A-I., Sfinteș (Ed.). Scholar Architect 2022 (pp. 1-27). Bucharest, Romania: Editura Universitară „Ion Mincu”. https://doi.org/10.54508/9786066382472.01

From the book:

Scholar Architect 2022

Published: 2022, Editura Universitară „Ion Mincu”

Motivația studenților este acea dimensiune care trebuie apreciată la adevărata valoare, astfel încât să fie luată în considerare în studiile despre mediul educațional academic și să i se recunoască rolul explicit asupra succesului atât pe parcursul studiilor universitare, cât și asupra dobândirii valorii și succesului profesional ulterior. Animați fiind de aceste considerente inițiale, am pornit în studiul prezentat aici urmărind să înțelegem nevoia schimbării de viziune și atitudine a cadrului didactic universitar concomitent cu explicitarea potențialelor necesități de viitor ale studenților care se află în parcursul educațional universitar de arhitectură.

Download